Skandia online korzyści

1

Dostęp do wszelkich informacji związanych z uczestnictwem w programach Skandii.


2

Wskazanie sposobu inwestowania przyszłych składek.


3

Sprawdzenie przebiegu inwestycji.


4

Aktywowanie nowych usług.


5

Realizacja dyspozycji konwersji.


 

Aplikacja mobilna

Skandia Mobile to bezpłatna aplikacja stworzona specjalnie dla Klientów Skandii, korzystających z telefonów wyposażonych w system iOS oraz Android.
Dostępne w App Store   Dostępne w Google Play

 

Aplikacja mobilna korzyści

1

W aplikacji znajdziesz


  • Szczegóły polisy (wartość, suma wpłaconych składek, konta bankowe do wpłaty składek).
  • Historię wartości polisy (wykres).
  • Skład portfela (wykres i tabela).
  • Aktualne dyspozycje inwestowania składek.
  • Notowania funduszy.
  • Oferty w ramach Klubu Klienta.
2

W aplikacji złożysz dyspozycje


  • Inwestowania przyszłych składek.
  • Zmiany składu rachunku.

  

 

3

Jak zainstalować aplikacje


Instalacja (IOS)Instalacja (Android)

Fax/E-mail

Narzędzia te umożliwiają przesłanie dokumentu lub obrazu za pomocą sieci telefonicznej lub komputerowej.



Gdy wysyłasz dokumenty:


  • Zadbaj, aby wniosek był czytelny, zawierał imię i nazwisko Ubezpieczającego, numer Polisy, jak również podpis zgodny ze wzorem podpisu ustanowionym dla danej Umowy.
  • Prześlij za pomocą e-mail, na adres: skandiazycie@skandia.pl lub za pomocą faksu, na nr (22) 332 17 55.

Najważniejsze funkcje:


  • Złożenie dyspozycji konwersji lub inwestowania przyszłych składek.
  • Przedstawienie oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy, rezygnacji z wniosku o zawarcie Umowy/deklaracji o przystąpienie do Umowy.
  • Wysłanie wniosku:
    • o zmianę Daty Dożycia,
    • zawieszenie opłacania Składek Regularnych,
    • zmianę częstotliwości opłacania Składek Regularnych,
    • przekształcenie Umowy/Polisy w bezskładkową,
    • obniżenie lub podwyższenie Składki Regularnej,
    • wydanie duplikatu Polisy,
    • wyjaśnienie zasad ubezpieczenia,
    • prolongowanie terminu płatności.

IVR

To serwis dostępny pod numerem Infolinii, który umożliwia automatyczne uzyskanie informacji o dokonanej inwestycji przez telefon.



Dowiesz się o:


  • Wartości zgromadzonych środków.
  • Ostatnio zapłaconej składce (np. data wpłaty, wartość).
  • Ostatnio dokonanych transakcjach (np. typ transakcji, data).
  • Składzie portfela i podziale kapitału.

INFOLINIA

Usługa, dzięki której szybko uzyskasz informacje lub dokonasz zmian związanych z Twoją umową ubezpieczenia zgodnie z wykazem.



Połączenie telefoniczne:


  • Telefoniczne – numery: 801 888 000 – z telefonów stacjonarnych (opłata jak za jeden impuls połączenia lokalnego wg taryfy operatora
    oraz (22) 460 22 22 z zagranicy oraz telefonów komórkowych (opłata zgodna z taryfą Operatora).
  • „Połącz przez VOIP” za pośrednictwem strony internetowej
    www.planer-emerytalny.pl lub serwisu Skandia Online.

 

Serwis korzysta z plików cookie (tzw. ciasteczka). Więcej informacji jakich cookies używamy, w jakim celu oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz klikając w link Polityka cookies.